The Big Apple

Hej och ha, alla ni som ar i Sverige.

Klockan ar nu 19:15 i New York, och 01:15 hemma hos er.
Jag och Robin var pa NHL match, RIKTIGT javla otroligt, sa enormt kul.
Washington vann dock med 5-3, hade Rangers vunnit hade stammningen varit annu battre.
Men det var en otrolig upplevelse, som man inte gor varje dag.
Och fansen var helt sick, ni som tycker att klackarna i Sverige ar speciella,
ni borde kolla pa en NHL match, assa.... Ar dom missnojda da hors det kan jag lova er
och ar dom nojda da hors det ocksa som bara den.

Vi har vandrat ratt sa mycket langst Broadway idag, har hittat KFC sa det ska vi ta och testa.
Sedan har vi aven varit pa Abercrombie Fitch dar dom saljer javla massa jeans, och riktigt snygga ar dom.
Sa jag och Robin kopte var sitt par, far se om vi koper fler. Var riktigt billigt anda om man gamnfor med i Sverige.
Runt 800 gick dom jag kopte, kunde ga pa kanske 1300 om jag kopt dom i Sverige.
Sedan har vi hittat massa andra saker, shorts, I love NY trojor etc.

Det ar aven riktigt varmt har, har vall varit runt 27 grader i skuggan och imorgon skulle det va annu varmare.
Vet inte riktigt vad man ska saga men det ar helt fantastiskt har an sa lange.
Sa aka hit igen skulle man inte tveka pa!

Vi bor pa ett Hostel som ligger pa 9th Avenue och det ar mycket fraschare an vi hade trott.
Vi bor med 6st andra och dom vi har traffat ar valdigt trevliga.
Folket, husen och allt annat ar riktigt fint/bra/trevliga och allt sant.
Nu ska vi leta oss vidare langst Broadway kanske.
Sedan imorgon ska vi nog besoka nedre delen av Manhattan, where the party is..

Och ni som inte kollat in min twitter sa gor det, for dar kommer det updates lite nu och da.
http://twitter.com/edbom

Freddan over and out from The Big Apple

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0