Umeå

Då var man i Umeå hann bara vara här 1 dag innan dom ringde och frågade mig ifall jag ville på jobb intervju.
Så igår var jag på intervju på StudentConsulting till BBB.
Gick väll sådär första delen gick bra, men sen när man skulle göra ett test så gick det sådär.
Men vi får se, ska få svar i Maj.

Gick runt på stan lite med Robin, blåste som lite kallt.
Idag hade jag och Karp tänkt åka till Bräntis och testa backen lite.
Tydligen så var liftarna stängda i Vännäs och Bräntis så vi ska väll ta med nån spade och bara hoppa/snurra lite :)

Såg Madagascar 2 igår, fan va bra film! Pingvinerna är så jävla kung. "Spott i näven och grymt mycket silvertejp"

Får se vad resten av veckan och så väntar.


CHIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0