Väder

Har jobbat 3 nätter nu, ons-tors, tors-fre, sön-mån.
Så det blev bra med OB på helg dagarna där då det är storhelg.
Sen har det varit bra väder också, skulle regna idag men ser inte så ut. Är sol och varmt.

Blir att gå ut en sväng ner på stan och kolla läget, måste köpa mig nån deo tror jag.
Min GIORGIO ARMANI är nästan slut! Synd bara att det är så dyrt att köpa parfymer :(

Sen har jag funderat på att skaffa mig "Leisure Suit Larry - Box Office Bust".
Det senaste Larry spelet, förra var riktigt rolig och detta kanske är något också.
Så ska se vad det kostar och kanske köpa det då.


Snart är det ju USA också, riktigt taggad! Sen blev det ju Rangers mot Washington i NHL slutspelet.
Ingen dålig match, hoppas det finns biljetter och att det är kvar matcher tills vi ska dit!
Blir kanske Umeå i veckan en sväng också, får se på tisdag.


Song: Hollywood Undead - No. 5


SHAKE 'n BAKE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0