Bäst

Jag vill inleda detta inlägg med att säga hur fantastiska mina föräldrar är.
Pappa, mamma, peter... Tacka så mycket på förhand å efterhand :)
Åka upp till Skellefteå hämta en soffa, sen åka ner till Sundsvall och hjälpa mig.
Ni är bäst, och jag vet inte hur jag ska kunna tacka er nog mycket.
Älskar er!

-------------------------------------------------

Vad har hänt då, jo jag har flyttat till en tom lägenhet med en säng som jag lånat tillsvidare av Agge :P
Grejer kommer ner på lördag (imorgon). Och då får vi väll se va som händer.
Det är relativt kallt i denna lägenheten, flyttat från en brinnande kokhet lägenhet till en sval kyligare :)
Men det är mysigt, då kan man mysa mer med sitt täcke :)

Fotbollsmatch i onsdags förlust med 2-1 mot Holm, dom hade riktigt tur och vi slarvade även väldigt mycket. Vi gav dom segern, riktigt tråkigt. Det var min första match, jag hade några chanser och så. Men jag ger mig själv inte mer än godkänt.
På söndag är det match igen, får hoppas på bättre resultat då.

Igår så var jag på kvälls vandring genom stenstaden med fint sällskap, gick å gick å gick pratade. Sedan blev det lite mat på MAX det var riktigt länge sedan :P

Det var länge sedan jag lagade mat själv nu.... Det har blivit pizza, sallad, korv, bjuden på korv å makaroner. Får ta å styra upp det där nu när det kommer ner grejer hit!

Funderar på att köpa en smörgåsgrill å göra varma mackor...
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0