Benhinnor...

Skola idag igen, fick se vilka som gick i klassen. Vi är typ 30-33 tjejer/kvinnor i klassen och 4 killar :P
Och som i alla klasser så finns det som som är fina och mindre fina.
Det var bara en massa info vi gick ingeom och sånt, sen delade vi klassen i 3 grupper.
16 tjejer och jag, så vi får se hur det kommer att gå.
Bara börja hitta kompisar direkt! Så man har nån trevlig person att jobba med.

Slutade vid 12 och tog bussen, och klev såklart på fel buss så jag kom till Skönsberg.
Men det va lugnt då kunde jag gå på Sport&Funktion och hämta mina innebandyskor.
Dom var riktigt sjyssta kunde vänta med betalningen till jag fått lön, så det var guld värt!
Nu sitter jag här med mina skor på och trycker på benhinnorna eftersom jag har börjat få problem med dom :(
Man ska trycka ut muskeln från benet, men det gör oooont :(

Håller på att steka lite korv så man får i sig nån mat. Sen är det träning 17:45.
Har varit riktigt trött idag, men vändningen av dygnet går bra ändå.
Imorgon är det skola igen 9-12 eller något kanske ;P

Nu ska jag massera vidare och käka min korv!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja,tänk att det gjorde jag.

You can run, but you can't hide. The vikarie will find you :D



Aha, trevligt?

2009-08-20 @ 18:07:56
URL: http://divinemadness.blogg.se/
Postat av: Agge

Tur jag inte går i din klass då. För gud vet ju vilken sida av tjejligan ja hade hamnat på... LÄNGTS UPP! hahaha

2009-08-21 @ 14:58:16
URL: http://aggelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0