Fullt upp torsdag!

Vaknade tidigt för en gångs skull :P
Blev väckt av att telefonen ringde vid 8:30, och det var ang lägenhet.
Pratade lite och imorgon äre tänkt att kontrakt ska skrivas.

När vi pratat klart lyckades jag inte somna om så halvsov till 9:30 sen klev jag upp.
Ringde CSN och frågade hur det går med min ansökan, dom jävlas med mig hela tiden..
Nu vill dom ha nåt jävla papper från ams att jag inte får aktivitetsstöd, för försäkringskassan inte gör sitt jobb och inte kommer ihåg att skriva ut mig!
Så jag ringde ams å frågade och sedan drog jag dig och skaffade det där förbannade papperet!

Efter jag skaffat papperet for jag och handlade frukost å mat å sånt onödigt ;)
Kom hem vid 11 och gick ner i tvättstugan med massa tvätt.
Så nu tänkte jag ta mig lite frukost och bara chilla fram till 14 då Jonas kommer hem och vi ska dra ner på stan. Får se om han orkar dock, han jobbar ju som en galning när han ska va ledig!!!! ;D

Ska iväg till Ernie (han som gjorde min tattoo) så han får kolla på den för det är något jag undrar över ang läkningen.
Har fått nåt skit eller nåt på den, vi får se va han säger :P
Sedan 17:45 är det innebandyträning, och vi ska få testa klubbor! Hoppas mina skor har kommit också.
19:45 är det fotbollsträning. Och runt 22 är jag hemma igen...

Så FULLT UPP TORSDAG!
Hej svenne, tja svenne, tjo svenne! (Jävla spotify reklam!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0