Gå i värme!

Kom hem från jobbet strax efter 7, la mig direkt för jag skulle ju upp 10:10.
Somnade snabbt och vaknade snabbt :p
Slänga i sig lite fika och sedan dra ner på stan.
Skulle va typ funktionär på drakmilen nå löpnings skit.
Fick veta var jag skulle stå och det var borta i Granlo, så jag och mina 2 vapendragare vandrade till Granlo.
Vi var på stan vid 11 och loppet skulle börja 13... Så vi hade tid på oss att gå :P

Vi gick i värmen stannade på Big Boy lite bara, sen gick vi till Starre å köpte dricka, innan vi fortsatte mot vårat mål.
När vi va framme var det tänkt att vi skulle så å visa var löparna skulle springa och det gick ju bra.
Allt tog väll typ 1 timme, så vi va klara efter 14 och sedan var det bara gå tillbaka.
Kom hem strax innan 15.... Tog det lite lugnt sen gick jag på Frendo(!) och köpte en cola.

Hemma igen och blev att lira lite spel med Jonas... Nu har jag precis värmt mat som jag ska käka...
Sedan kanske duscha av kroppen lite innan det är dags för sista natten jobb!

HEJBA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0