Infektion

Förra veckan var jag och kollade min tattoo, och då konstaterades att jag hade fått en infektion.
Men det håller på att läka så det är ingen fara.

Idag har jag tagit det lugnt, for och träna vid 1730.
Gick bara bra, nästan... Har lite känningar i benhinnorna vilket inte är så bra.
Käkade Niklas berömda äggröra, det var väll sådär..... Man måste väll vänja sig antar jag :P
Efter träningen blev det hem och ta sig en STOR portion med fiskbullar och potatis.

Blev sjukt sugen på godis så gick med Jonas å köpte lite godis på Frendo. Sedan hem och kolla film, Stauffenberg blev det det är orginalet till Valkyria. När jag såg Valkyria blev jag inte så impad, tyskar som pratar engelska och ne usch sånt går inte. Sen fick jag höra om att det fanns en tysk version på filmen så var tvungen å fixa den.
Den var mycket bättre än Valkyria!

Efter det så såg jag på Kenny Begins, "Ödet ligger i händerna på en man..... Mannen, myten, legenden", Lite Clown Glass skulle ju inte sitta fel :P "Slå en med glasögon, moget!"... Hon som har rösten i slutet av filmen.. Den där varnings rösten.. Låter lite som rösteni Theme Hospital :P Grym film vare iaf!

Imorgon blir det träning igen annars får vi se, sen börjar ju skolan snart också. Känns lite konstigt med skola.
Hoppas att det går bra. Surfat runt på blocket å kollat efter saker till lägenheten också.
Nu blir det att sova, men först bjuder jag på en bild från min yearbook när jag gick ut 1988 (ironiskt nog)


Gillar frillan starkt! Riktigt fin!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: elin

fan va snyggt! du borde klippa dig sådär freddi ;)

2009-08-19 @ 11:17:43
URL: http://ehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0