Jobb + trött

Fick ett samtal som jag vaknade av vid 10:20 där personen frågade om jag kunde komma och jobba.
Jag tackade ja och det var bara slänga i sig frukost å dra till jobbet började 11.30.
Det gick bara bra, kände mig lite småtrött mot slutet av passet dock.

Kom hem vid 21:30 och funderar nu på om man ska sova eller se film.
Ska ju på skolan imorgon börjar 9, samling i aulan... Var nu den är..... Blir att leta sig fram :P
Vet inte riktigt vad det är om, men upprop eller något skulle jag tro..

Är trött men ids ändå inte sova riktigt än, studenterna här i huset festar.
Inte så tjocka väggar, hör dunka dunka musik och folk som partajar... Man kanske ska hänga med dom istället? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0