Massor att göra...

Tyvärr blire inge Umeå denna vecka då jag har så otroligt mycket att göra.
Massor med träningar, matcher och sedan kontrakt skrivning på nya lyan!
Så tyvärr Umeå, det får bli en annan vecka...

Har precis kommit hem från det långa träningspasset som varade från 17:45-22:00... Nu har man gjort sig förtjänt av lite cola :) Ska ta och hoppa in i duschen och stå å svalka mig lite. Sedan blir det KANSKE att handla något om ja orkar dra till Starre... Funderar på att se nån film och bara ta det lugnt, slut i kroppen!

Veckans schema:

Tisdag: Kanske hitta på nåt med Agge, Få samtal från hyresvärd och bestämma dag för underskrift, möte med innebandy laget
Onsdag: Hitta på något med Jonas, har match med både innebandy och fotbolls laget men det kommer bli innebandy.
Torsdag: Tränings dagen, träning innebandy och fotboll 1745-22:00.
Fredag: Utgång med Jonas och fler folk hoppas jag på!?
Lördag: Återhämtning.. Slapp dag vila!
Söndag: Match fotboll

Sen underskrift på någon av dagarna, måste även ta och handla samt tvätta lite också någon dag. Har nog glömt något också, snurrar lite i skallen med all info å grejer.

Nu ska jag ta och duscha! HEEEEJ

Children of Bodom - Oops I did it again COVER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0