Mer film....

Men först börjar vi med något taget från Agges blogg:

"Jensan är världsbäst,
Emma är......
Linda är roligast.
Anja är saknad Och
Freddo my mään is the shit!"

Yes jag har kompisar! Jag blir nämnd i en blogg yay.
Agge my män!! eller blire göörl.... Ja du vet ju hur jag menar iaf ;) Men vet inte om det där med skiten...
Agge my görl is the bra skit.... Ord!

-------------------------

Idag har jag tagit det lugnt, kom hem från jobbet vid 8 och kunde inte sova.. Kollade lite TV fastnade för det gamla programmet... Trasan och Banarne! haha... Dom körde Olykan låten! Bästa låten.
Sen den där experiment snubben som ger "tips"... "Tjena alla monster diggare" ni som sätt vet va ja pratar om ;)
Somnade runt 9.30 för att vakna av att en hyresvärd ringer klockan 11. Vi pratar lite och det ser ljust ut.
Lars som han heter ska prata med Agge my görl och sedan så ser det ut som vi ska skriva kontrakt. 12 månader är man bunden så då blire no return to Umeå på 12 månader minst iaf!

Lyckades somna om och vaknade vid 15:30 sedan blev det kliva upp, chatta lite med the folks.
Runt 17:00 käkade jag lite korv med bröd och sedan var det dags för träning. Gick relativt bra vi körde lite övertid så blev 2 timmar. Drog hem och käkade lite Kyckling och couscous, samt kollade film först ut blev Road Trip: Beer Pong den var helt okej, gick att se. Sedan fortsatte jag med I love you, man! lite mer seriös komedi så att säga. Helt okej, hade sina moments. Men tror inte det är en film man ser massa gånger, en gång räcker :P
Har några fler filmer på lager som blir att se senare.

Imorgon är det dubbla träningar först innebandy och sedan fotboll, så det blir en låååång kväll med massa träning. Kommer vara helt slut. Nu ska jag nog spela lite wc3 sedan kanske sova..... Tänker INTE vända tillbaka dygnet än, känner mig trött men måste va uppe ett tag till iaf!

Have a gooooood day/night
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0