Slitna krigaren

Söndag och jag är heeeelt jävla slut.

Fredag blev det utgång Club Daif, det var roligt många trevliga och sköna människor!
Var riktigt taggad kanske lite för taggad så det förstörde lite, men men.
Sorry Jonas också, du vet va ja menar! Kommer inte ske igen.

Lördag kom mamma å Peter ner med soffor som vi ställde in. Sedan blev det käka på donken.
For iväg till IKEA och var där från.... 13-17 ungefär... Handlade en massa grejer.
Sen blev det åka till Timrå å Emma för att hämta sängen, tackar så mycket!
Får ta å kolla in din lägenhet lite bättre sen :P
Efter det for vi och handlade pizza innan vi for hem och började städa.

Och under Agges säng var det inte rent kan jag lova! hahaha, heeeelt sjukt :P
Städade och sedan började vi skruva IKEA möbler, fy fan.. ont i fingrarna. Tack Peter för du är så stark ;)
Vi var väll klara runt 23 eller något. Sedan ringde jens och fick med mig ut på Olles, det var tydligen bartömning, men ack så fel dom hade. Dock kan man väll säga att jag gjorde ett fint inköp.
Beställde en Jäger och Burn, hon som blanda fråga 4a eller 6a, så jag höll upp 8 fingar och fick mig en 8a istället.
Priset blev 126kr jag ger henne 100kr hon går iväg, kommer tillbaka och frågar "Visst vare 200 du gav mig?". Smart som jag är så svarade jag "Ja" och fick mig runt 74kr tillbaka... Så jag måste säga att jag gjorde ett bra kap :P


Mötte upp med Johan och Petter utanför BK chilla lite sen gick vi å köpte pizza. Jag å Petter for hem till honom för att titta UFC, sen hade vi tänkt åka på inventering klockan 6... Gick inte så bra å se UFCn helt slut så man halvsov.
Vaknade till 5:45 och kom på att vi skulle va där 6, så vi snabba oss dit och inventera. Fy fan va drygt.
Var klara vid 9 och sen for jag hem.
Ställde 5 larm så jag skulle vakna för jag hade match samling klockan 12. Så jag fick sova 2 timmar innan jag skulle iväg.
Matchen gick bra, vi vann med 3-2, gick väll helt ok för mig, dock inget mål men fixade en straff och började blöda näsblod på köpet. Men det vare värt.

Nu ligger jag här i soffan och är heeelt slut, måste göra mat men orkar inte riktigt än.
Nu börjar inlägget bli långt så nu ska jag avsluta genom att tacka Mamma och Peter så väldigt mycket för allt ni gjort i lördags all hjälp jag fick. TACK TACK.

Sliten krigare out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0