Tonfisksallad med pasta

Idag var det att kliva upp tidigt för jag skulle till skolan.
Kom dit och det var sjukt mycket folk. Hade information vid 9 och var klar vid 10:30
Ska tillbaka imorgon för mer information och då får jag väll se vilka jag går med, samt schema å grejer.

Fick skjuts av Emma in till stan gick på Bokia å köpte block, penna å sånna saker.... 200:- ...
Sedan gick jag å handla lite, tänkte göra en tonfisksallad till midda.
I salladen kunde man hitta, Sallad, Champinjoner, Tomat, Gurka, Lök, Paprika, Fetaost, Tonfisk och Pasta sedan som dressing så valde jag Caesardressing.

 
Den blev riktigt god!


Sedan är jag lite förvirrad idag, vill hela tiden få det till att det är torsdag av någon anledning.
Är trött, har nickat till flera gånger. Blir nog att sova tidigt ikväll.
Nu ska jag packa och sedan dra på träning!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad ska du läsa?



//VikarieJohanna på A-sidan

2009-08-19 @ 17:52:02
URL: http://divinemadness.blogg.se/
Postat av: Agge

Vart man bjuden? Näääääää

2009-08-21 @ 14:56:36
URL: http://aggelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0