Trääääna

Tjo.

Idag vaknade jag vid 15:00 låg och drog mig till 15:40 kanske....
Sedan var det bara kliva upp kom på att jag hade ju träning 17:45 och sen en till träning direkt efter.
Så jag klev upp och gjorde några mackor..
Sedan for jag till Coop för jag behövde köpa några bananer och annat som jag kunde ha mellan träningarna.

Kom hem och klockan hade då passerat 17:00...
Satte mig å läste lite och klockan gick iväg... 17:30 drog jag och Bülow till sport & funktion jag skulle kolla skor. Men det var stängt hos dom, så vi drog till träningen.
Träningen gick sådär... Och när den var klar så for jag å Dennis iväg till fotbollsträningen. Den gick helt okej. Men det var SJUKT mycket knott... Det du tycker är mycket var inget genemot detta!

Så tränat mellan 17:45 - 21:45 ... nu har jag precis duschat och tänkte ta och göra lite mat..... Köttbullar och makaroner!
Imorgon är det jobb också! Bara 3 nätter kvar nu..

Mat + Film = händer nu!
TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0