Brädan invigd!

Då har man invigt brädan för denna säsong. Det var riktigt kallt på morgnen och frågan var ju om man skulle åka eller inte. Men efter smaråd med diverse personer så blev det tillslut att ta fram brädan och klä sig varmt.
Min kära Love fick en del skrapsår :( så efter vi åkt så for jag på Team Sportia och lämnade in den för vallning och slipning! Men det var riktigt kul att åka, dom första åken är alltid ostadiga men sen kom man igång.
Blev även lite skogs åkning, fy fan... Åker man på ställen som är gjort för skidor äre inte lätt om man kommer med bräda! :P Men jag kom ut med livet i behåll iaf.
Kallt var det som fan! I slutet började mina glasögon att frosta så man såg inget. Sen dog ju mobilen helt och hållet!
Har lyckats få igång den nu iaf :)

När jag kom tillbaka till Sundsvall och skulle hem så hittade jag inte husnyckeln... Vände ut och in på all packning 2 gånger utan att hitta dom. Fick panik som fan.... Jag var säker på att jag lagt dom i ett par skor men där var dom inte. Så går jag till jackan och kollar i handskarna och DÄR ligger dom, i handskarna! Lättnad! :D

Nu ska jag väll göra mig nå mat, sen blir det innebandy träning! Sen hem och spela lite Assassins tror jag. Inatt är det ju hockey ockeå. Sverige - Ryssland 00:00 kommer nog bli en grym match!...

Imorgon är det Timrå - Luleå som man ska åka och se!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0