Då återgår vi till kodningen....

Carnen blev god.... Såklart ;)
Dom kom förbi med det nya låset till toaletten och fixade det, så nu går det att låsa igen.
Annars har jag fan inte gjort mycket idag, kollat serier, diskat, käkat...
Har pluggat lite, men för lite har det blivit.. Ska nog läsa igenom allt en gång till när jag kommer hem från jobbet.
Om 30min börjar jag 19:30 - 22:30 tur det inte är natt första passet för då hade morgondagens prov legat farligt till. Men sedan är det natt som gäller fram till den 22a.
Tråkigt att man inte kommer kunna träna i veckan, har ju match den 19e och 22a. Lär väll inte kunna vara med på någon av dom eftersom jag inte tränar.

Dags att traska! TTYL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0