Då snörar man på sig igen...

Då var natt 2 avklarad och denna natten var jag trött trots att jag sovit länge och inte varit uppe lika länge som senast. Kanske var för att jag käkade så mycket mat på rasten. Hade gjort en så god tonfisksallad så käkade massor :D men det vare värt eftersom det var så gott.
Större delen av natten spenderades nere på "klumpen" där man står och kastar paket i alla storlekar.
Sedan var jag och stämplade lite julpost också, riktigt riktigt tråkigt, så vi valde att tejpa fast Nils i ett bord och stämpla honom i pannan ;D
Och som vanligt blev det videokodning, jag skänkte 50kr till malaria nånting.... När vi sitter där så lyssnar vi på P3 och då är det Musikhjälpen å man skänker pengar å grejer. Skänkte ju så jag kunde få lyssna på min låt jag önskade. Men inte fan spelades önskelåten! Jävla piss! Jaja nu blir ju malaria folket glada för mina 50kr iaf. ÅRETS goda gärning!

Idag har jag varit och lirat hockey med Posten riktigt roligt, vi blev väll typ 14pers kanske så det var kanon. Det ska göras om fler gånger! :)
Ska ta ner grejerna sedan när jag åker från Umeå nu hade man ju lånat ihop saker, men det gick ju bra ändå :)

Hampus ringde nyss och fråga om jag skulle med på någe julgrejs i kyrkan..... Har ju inget bättre för mig så det kan jag väll göra då! Sedan är det innebandyträning första och sista denna veckan, har varit ganska skönt utan träning men man saknar det ju..





Nu blire att ta sig en dusch och äta något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0