Juletider då är bloggen i lä

Ja det har varit lite tyst här nu en tid. Men det är ju för att det är juletider och man inte har varit vid en dator speciellt mycket.

Vad har då hänt sen senast, jo i tisdags kom jag upp med spelarbussen för att spela match mot Sandåkern i Umeå alltså. Matchen gick inte våran väg, vi förlorade med 10-7. Många spelare som var krassliga och inte mådde speciellt bra. Men vi genomförde matchen med blandade känslor...
Själv så tycker jag det gick helt okej för mig, var nära på att få göra första div1 målet. Men det får vänta ett tag till. Efter matchen blev det snabb dusch säga god jul till grabbarna sen dra hem till mamma!

Blev lugna dagar med inte allt för mycket action, julafton kom och det var kuljul! Drog till farfar och kajsa där vi käkade och öppnade lite klappar. Senare på kvällen for jag till mamma där jag öppnade klapparna som blev över för mig ;P och käkade lite mat. Vi kollade lite film och hade bara mysigt.

Dagen efter så var det jul nummer 2 hos Karin och Tomas med kusiner ;). Vi drack lite öl, käkade god mat, spelade lite tv spel, och delade ut lite julklappar. Vi fick även besök av en otroligt vacker tomte, som lyckades ta sig ut till vårat partaj såhär dagen efter julafton. Tack tomten! Sen blev det att åka till Petter och Sandra och köra det där dans spelet till Wii, helt okej iaf när man är full :P haha
När vi suttit där ett tag och druckit oss glada så gick vi på All Star eftersom dom bor typ 5 meter ifrån, så det var sjukt skönt! Bara lämna jackor och allt hemma sen gå.

Det var en kul kväll tack tack.... Blev inte mycket sova, efterfest hos emma till typ 8..... Så sjukt sliten idag är man då. Gick runt på stan i väntan på bussen jäkligt segt. Men kom hem å käkade go go mat. Nu ska jag kanske sova en liten stund eller hitta på något. Får se vad kvällen bjuder på!


Nu ska jag bjuda på några bilder:

   
Vi hade oss ett väldigt gott skratt åt denna tomten vill jag lova :D

      
Lille Erik                        Hååår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0