Luleå shalalalala

Igår var det träning, första sedan ledigheten. Det var en riktigt skön träning. Uppvärming på målvakterna sen spel.
Välja lag på det gammla goda viset, in med klubborna i mitten och sedan blada ;)
Riktigt roligt vare, spel hela träningen. Det gick väldigt bra att träna och det var kul.
Resultatet skrevs 11-10 tror jag det var och förlorarna plocka sarg. Mitt lag ledde hela träningen och kunde vinna tillställningen.

Sen blev det dra på ica och handla lite saker frukost och sånt. Hem och ta de lugnt. Var riktigt trött, längtat till min säng... Men jag skulle va uppe, det var ju JVM! Så det matchen såg jag och JVM är fan alltid kul att se. Full fart framåt! ;D Höll på att somna flera ggr eftersom man var så mör efter en hel dag med aktiviteter.
Sov EXTREMT gott och vaknade för ett litet tag sen.

Idag ska jag ner på stan om ett litet tag, banken, systemet och så måste jag hitta magneter att sätta på kylskåpet. Vad ska man använda för "nål" om man ska in i betong? :P
Och ikväll så smäller det! Då är det Timrå - Luleå och dit ska jag! Kom igen nu lule!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0