Mer snö!

AAH! Godmorgon!
15:00 steg jag upp skönt med cirka 9 timmars sömn!
Jobbet gick bara bra, jag ställdes ju inför ett litet test eftersom jag var uppe sen 07:30 .... Kom till jobbet 19:30 och var lite sömnig eftersom jag inte hann sova nåt efter skolan. Men det gick bra, blev lite sömnig runt 03:00 snåret men sen var det lugnt sen blev jag väll övertrött så man blir pigg som ;P
Skönt att jag slapp gå hem iaf, tack för skjutsen ;)

Det är stor skillnad på detta år och förra året. Det är betydligt mindre att göra detta år, och våra chefer säger detsamma att det har minskat otroligt mycket. Det är ganska skönt faktiskt.
Jag blev även inbjuden på postenhockey på torsdag så då smäller det ;P
Måste hämta ner mina saker från umeå sen bara, har ju skridskorna här dock...

Nu ska jag försöka ta mig till ica och handla lite need frukost! Sen ska jag ta mig en dusch.
Snart är det dags för bräda, mer snö bara!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0