Träningsvärken kommer sakta men säkert...

Idag var det match, kom hem från jobbet vid 06:00 och kunde inte sova så kollade lite på tv till 06:45 typ sen gick jag och la mig skulle upp 11:30. Riktigt jävla kallt ute alltså! FY FAN! Man fryser ju till döds!!
Kom iaf till bite line efter en åktur med Gillgren... Kände mig trött och slut i huvudet men efter lite kaffe så var man igång, och var riktigt taggad till match.
Matchen gick ju inte som vi hade räknat med, vi har loja, spelade riktigt illa och såg helt förvirrade ut på planen...
För min del gick det bra tycker jag blev betydligt fler byten än senast iaf ;) Nära att kunna hänga en också men inte denna gången. Var helt slut efter 1a perioden och hade en stor klump i magen så det var bara in på toan och spy sen kändes det mycket bättre.

Matchen förlorade vi med 8-5 otroligt dåligt! Som straff för det så blev det fys med Challe direkt efter matchen, helt slut, imorgon kommer man ha träningsvärk i benen iaf!
Nu ska jag väll bara ta det lugnt, kanske se nån film eller så... Har varit sugen på att se Sagan om Ringen. Så kanske blir de är ju ledig från Posten inatt så det är ju skönt. Fick jobba extra imorgon så börjar 18:00 istället för 23:00 sen jobbar jag på till klockan 06:00. Bra att jag fick extra eftersom jag inte ska jobba 3 timmar på tisdag pga att då är det match igen. Uppe i Umeå mot Sandåkern, så efter den stannar jag kvar och firar julen i Umeå sen hem till Sundsvall runt den 28-29 nåt sånt. Så man hinner kolla på Timrå - Luleå den 30e! ;)

Natten till idag så hittade vi lite julkort som var helt tomma (fattar inte hur folk kan skicka med dom.....) och det tackar man för, då kan man ju skicka julkort till folk gratis ;D hehe (SNÅLA JÄVEL!). Så vi får väll se om dom kommer fram, har skickat till några stycken som jag kommer ihåg adressen till. Så ni märker väll om det kommer nåt. Tyvärr skrev jag ju inge kul på dom, det ångrar jag ju nu! Men men, ni kanske får kort så va glada för det! :D

Man kanske ska käka något nu och kanske köpa nåt... Har dock inte så mycket pengar men vi får se.. Är ju så kallt så man orkar väll inte ta sig utanför dörren ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0