Hej

Det var ett tag sen jag skrev nåt. Men har som inget att skriva.
Har väll inte hänt något speciellt.

Jobbat lite och så, sen är det jobb på söndag och måndag också.
Ingen match i helgen, men nästa helg är det match tror jag, sista i serien. Får se om man är med på den.

Skulle till AMS i veckan men jobbade istället så har fått en ny tid jag ska dit, får se om man har jobb elle rinte då.


Sitter just nu hos Hampus, spelar lite. Ikväll blire lugnt, känner mig inte så sugen på något. Rätt så dempad stämning just nu. Men det blir väll bättre, man kan ju alltid hoppas :)
Igår såg vi film, någon komedi kommer inte ihåg va den hette, den var inte så speciellt bra iaf.

Riktigt taggad på USA iaf...

Men men, ni får ha det så trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0