Match

Klev upp vid 10 tiden och gjorde mig klar för att åka iväg till Frösön utanför Östersund.
Buss resan gick bra och vi såg en film som heter Shooter på bussen som var bra.

Väl där så hittade vi inte ingången till hallen så vi gick runt, men sen så hitta vi.

Det var ganska mycket folk där och det var riktigt livat på läktaren. Det var ganska omogen publik dom skrev olämpliga saker etc till våra spelare.

Jag hamnade i 3e femman och satt på bänken till en början, men efter ungefär 4 minuter så skadades en av backarna och jag fick hoppa in istället. Det kändes riktigt bra faktiskt, efter matchen som vi vann med 13-7 så tycker jag att det vart en lyckad debut. Det tyckte även dom andra, så det känns ju bra. Nu är nästan serien slut och det ser bra ut, eftersom vi vann mot dom som ligger före oss just nu men dom har 2 matcher mer spelade än oss så det ska vi nog fixa. Vi behöver vinna 1-2 matche för att vinna serien och det borde gå.

Nästa match är hemma på Lördag den 7e.

Nu ska jag sova för jag är trött, ingen träning imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0