Dagarna kommer Dagarna går

Hej hopp.

Torsdagen vaknade jag (till min stoooora förvåning :P)sen kom Bengt och hämtade hunden samt skruvade upp 2 hyllor vid sängen, som vi fick i julklapp :)
Sedan ringde Johanna och ville äta lunch, så knallade in till stan. Blev mat på donken vilket inte alls var speciellt gott. Så där blir det nog inte att äta igen. Sallad är mycke godare.

När vi ätit gick vi runt på stan lite Johanna kollade på kläder och jag följde glatt med :P
Sen gick vi till salongen, hon skulle exprimentera på mitt hår. Så jag har färgat håret.
Mörkbrunt är den nya färgen (får försöka fixa något kort), snyggt om jag får säga det själv. Hon skulle testa 2 olika märken, ett på halva skallen och det andra märket på andra halvan. Men resultatet blev nästan lika ändå. Så experimentet gick bra.
Sen passade jag på att klippa mig lite på samma gång.

När vi var klara kom Hampus förbi, och sedan for vi hem till han och degade lite ;)
Sen blev det middag på Texas för att sedan åka och titta på innebandy.
Derby... Granlo BK Sundsvall mot Sundvall City. Granlo vann med 5-4 men de var en tajt match som kunde sluta hur som helst. Men rätt lag vann iaf :)

Har fixat övergångspapperen så det ska vara klart snart. Kanske blir det match nästa vecka?
I div3 så har dom 5 matcher kvar, och 1 spelas i helgen vilket jag inte kommer vara med på. Men kanske nästa, vi får se.

Johanna skulle inte med på matchen för hon skulle göra fint, men hade hon gjort det.... nej :) (Men jag älskar dig en massa ändå, det är ju tanken som räknas :) puss puss)
Sedan hade hon köpt en Old school tröja, som var lila och massa färger, i ett konstigt tyg, som såg ut att vara från 70-talet. Frågar du mig så skulle inte jag säga att den var speciellt snygg. Men frågar du Johanna så ska det tydligen vara den snyggaste tröjan i hela världen..... Hon ska ha den på lördag på reunion saken, så får vi se vad dom säger :)

Sova sova sova... Naatttii

SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer
Postat av: Hägglöv

vafan, uppstyrt!

2009-01-19 @ 14:31:31
URL: http://peterhagglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0