GLAD

Nice nice nice... För några dagar sedan kollade jag mitt konto och då hade jag fått lön från Posten där jag jobbade under julen. Man blev väll glad men man visste ungefär hur mycket man skulle få redan. Men det som gör mig glad var att när jag gick in och kollade för ett litet tag sedan hade jag fått mer lön, från sjukhuset antar jag det är. Då blev jag väldigt glad för det hade jag inte räknat med. Så tog och betalade internet/telefon räkningen och sedan flyttade jag lite pengar till sparkontot.


Jobbade natt igår för första gången på sjukhuset och det gick bra, det var lugnt och skönt. Passade på att vila lite också.
Ska jobba natt igen får se om det är lugnt nu också. Men natten var trevlig och skön att jobba tycker jag ändå. Sen får man ju lite mer pengar det är ju inte heller fel :)


Har kollat mycket på Iphone senaste tiden och har gjort en beställning på en sådan, 16GB, så jag rymmer en hel del :)
Fick känna lite på en när jag var ute förra fredagen och det är ju inget man lär sig på 1 vecka kan man säga. Massa små saker som man lär sig hela tiden. Sen har jag hört mycket bra om den av flera jag vet som har den. Dock är det klart att det finns vissa negativa saker t.ex. inte den bästa kameran, MMS (finns inte just nu, men ett "program" håller på att fixas för det), batteritiden på 3g telefonen är inte så lång, det är dom 3 största sakerna jag hört. Men vi får se, ska bli kul. Få sig en liten leksak.

Sedan har jag även funderat på en tatuering så vi får väll se där. Har tänkt ut allt, behöver bara en tatuerare som kan rita det jag är ute efter, men återkommer om det ifall det bli aktuellt.


Har fått jobb på lördag också mellan 11:30 - 21:30.
Sen höjdpunkten på hela veckan, Söndag(!) då ska jag spela första matchen med BK Sundsvall borta mot Frösö. En viktig match för att vi ska ta klivet upp till div2. Så vi får se hur mycket jag får spela av den. Måste ringa tränaren och få lite info om resan etc etc.


Lite bilder:

                                   
Detta är en bild från nyår.           När vi tittade på hunden 
                                                     Där är färgen på håret också


     
                      Han hade busat så mycket så han var väldigt trött.
                                                


SHAKE 'n BAKE!

Kommentarer
Postat av: hampus

haha gucci

2009-01-29 @ 14:14:31
Postat av: elin

wihihii, SÖT! :D hunden alltså...

2009-01-29 @ 14:36:00
URL: http://ehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0