Mirrors

Då har vi sätt Mirrors.
Den var väll inte så värst bra, men det var bland dom bättre skräckisarna på senaste tiden iaf.
Slutet blev väll lite speciellt, den började bra men blev sämre om man säger så.
Johanna låg och svettades som ett elit idrottsproffs :), första gången jag inte är den som är räddast, man blir härdad när man kollar mycket skräckfilm måste jag säga. Fan förut var jag ju livrädd gick inte se, men nu äre så man skrattar åt dom mer eftersom dom inte är så bra. Så nu ska vi kolla lite på Talladega Nights så hon kan sova sen. Och akta er för speglarna, det kan hända hemska saker. OoooOOooOOoOOOoo........

Så skräckfilmer måste vi ta och se oftare :)

Filmen får iaf 2/5 Fersar.

Kommentarer
Postat av: hampus

jag gillade inte slutet, det blev så overkligt.. haha

2009-01-13 @ 10:44:49
Postat av: hampus

jag gillade inte slutet, det blev så overkligt.. haha

2009-01-13 @ 10:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0