lite salva..

Vaknade vid 12 av att telefonen plingade.
Och det är klart man hade en bra dröm, det är ju alltid så... Man blir väckt när man har en bra dröm.
La mig ner igen och vaknade till.. Sedan blev det att fika lite.

Och sen fick jag veta att Dennis (han jag förhoppningsvis kommer spela back med i innebandyn i vinter) hade lyckats fixa till sig nummer 6. Så våran fin fina "plan" kommer kanske fungera.
Tanken är att han ska ha nummer 6 och jag nummer 66, vilket är fixat. Nu är det bara att vi ska spela ihop som fattas.
Då har vi ju nummer 666 på backen ;) blir kanon det.
Är verkligen taggad på innebandy nu! Ser fram emot säsongen som bara den!

Nu ska jag ta mig ner till stan för att inhandla salva och tvål. Sen ska jag väll rengöra tattoon lite.
Blir nog att spela lite NHL sen också, och efter det mat + jobb.


Hörs xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0