Piss

Denna sommaren har ju varit den absolut sämsta på länge.. Var är all sol!?
Allt började ju bra sen gick det bara utför, iofs så spelar det inte mig någon större roll.
Jag jobbar ju natt och sover på dan, så är ju bra att det inte är sol då ;)
Har hört att solen ska börja komma i augusti, får hoppas på det. Då har man ju slutat jobba så då kan solen få komma :)

I går kom mamma,peter och erik förbi och lämnade lite kläder sedan drog dom söderut.
Mamma ringde för ett tag sedan och berättade att dom var i Malmö med 25 grader och skit bra väder....
Skicka det vädret hit fan! Och snart bär dom iväg till Danmark och övernattar där och roar sig.
Ni får ha en trevlig resa :)

Igår var jag även hos jonas, vi drack lite folköl och spelade UFC sedan så snackade vi en hel del också.
Vi hatade folk som hampus kallar det, vilket var riktigt trevligt och bra faktiskt. Fan vi är mer lika än vad man kunde tro.
Riktigt kul haha..

Förutom allt jobb så är allt bara bra, dock är jag helt förstörd i huvet.... vet knappt vad det är för dag längre, tror alltid att man är en dag före eller en dag efter... bläh, men snart så är det slut, 2½ vecka kvar ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0