Seg

Känner mig seg, ska strax iväg och jobba.
Sen är jag ledig 2 nätter det känns skönt.
Det är bara 7 dagar kvar till tattoo också för den delen.
Dock är det inte mycke pengar i kassan just nu heller, 22kr tror jag det var...
Inte lätt när man måste betala hyra å grejer, sen slukade ju Gatufesten en del, men det vare värt...

Jobb i helgen också, men helgen efter det får vi se vad som bjuds på!
Ska försöka ta mig till gymet också, inte varit där på ett tag... Sen måste jag ut å springa lite också.
Vi ska snart få våra träningskläder av laget.

Det dåliga vädret har letat sig till Sundsvall också, men det har inte super regnat. Och just nu ser det lugnt ut.

Sedan en god nyhet är ju att Futurama ska göra 26 nya avsnitt som kommer under 2010! Med orginal röster och allt,
riktigt nice måste jag säga!


Men nu äre jobb, syyynes
xoxo

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad blir det för tatuering då? =)

2009-07-08 @ 22:22:57
URL: http://emmaholmvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0