Still hot hot hot

Det är fortfarande hot hot (tamale)...

Nu hade det varit nice att vara on a boat det är fortfarande riktigt varmt.

Dock så jobbar man ju natt så är fan segt att ta sig ut.

Var riktigt jävla trött när jag skulle hem i morse efter 14timmars jobb.
Först trodde jag att jag klivit på fel buss då den körde åt fel håll pga gatufesten.
Sedan så missade jag min hållplats så jag åkte för långt.
Kom hem och somnade på en gång, vaknade vid 14. Och sedan har jag inte gjort ett skit..

Nu är det bara 1 natt kvar sen är det ledigt! Jens kommer som sagt också ner.
Kan ju säga att lägenheten kommer bli ooootroligt varm när vi ska sova.
Är redan outhärdigt nu, och fläkten blåser inte kall luft känns det som längre. Utan varm :P

Det är bara att härda antar jag, varmaste lägenheten i Sundsvall. Heja heja.
Nu tänkte jag göra några pushups å några situps sedan en KALL dusch och sedan jobb.


Låten som just nu pumpas: Vikingarna - Djingis Khan

Hörz, xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0