Stora stan..

Hej bloggen trevligt att få skriva i dig igen!
Idag har jag varit leeeedig!
Vaknade utvilad vid 14 tiden...

Stötte på AggeSkalbagge på msn och hon ville dra ner till den stoooora stenstaden!
Så jag tog mig in i duschen och duschade bort gamlinglukten och sedan gick ja in mot stan.
Träffade Hampus när jag vandrade in och snackade lite med han.

Stötte på AggeSkalbagge vid den stooora ståtliga statyn, sedan gick vi in på IN!
Hon skulle kolla på kläder sånt som tjejer gör...
Ett tag senare så hade hon hittat x antal plagg som hon köpt...
Vi fortsatte att gå runt ett tag till innan vi gick och käkade en sallad, drack lite kaffe och snackade skit på Coffe House.
När det var klart så skulle denna flicka gå på apoteket men såklart så kom vi inte dit utan vi hamnade på en klädesaffär åter igen.
Där blev det yttligare plagg, och när hon skulle betala så skådades texten "MEDGES EJ!!!".... "Hahaha, rätt åt dig din rika fan" (men hon är super snäll iaf! bästa bästa mänskliga kompis!) tänkte jag tyst för mig själv. Dock så kunde hon bara ringa sin "bankir" och be denne fylla på mer pengar i kasssan. Och sedan funkade det prima julskinka att köpa.

Jag har även tänkt samla på mig lite 50öringar och sedan gå och kasta framför henne, eftersom hon MÅSTE ta upp dom.. Jag ska vara en riktig JÄVEL ska du veta! OJ oj oj....
Vi gick och satte oss ute och chillade tittade på folket och så, sen gick jag hem för jag skulle på träning.
Träningen gick bara bra, och ska fixa övergångspapperen nu så man kan börja spela matcher snart.

Dags för duschen!
50öre sayz PEACE OUT LEEEEEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0