Tatt

Då sitter man här med lite värk på vaden.

Vaknade av att Jens ringde klockan typ 14?
Sedan ville Agge ha ner mig på stan, hon var barnvakt och skulle käka nåt.
Så jag drog och köpte 2 kuvär och sedan följde jag med dom till donken.
Det såg nästan ut som att vi hade barn ihop, eller nästan.... Vi hade ju ett barn med oss så såg väll ut som det antar jag.

15:25 gick bussen från Navet till Skönsberg. Gick och handlade en dricka på hemköp.
Gav en liten kille 1kr eftersom han saknade det för att få köpa sin glass :P fan vad snäll jag är.
Letade mig fram till studion för att få min tattuering. Ernie var det som skulle gadda mig.
Runt 17:00 så var skissen och allt klart så det var bara att lägga sig på britsen och invänta nålen.

Började med att han raka benet och sedan öste på med sprit, sved på bra kan ja lova.
Sen började konturerna och efter det blev det ifyllning. Skulle ljuga om jag sa att det inte gjorde ont. Men det var inte så farligt. Gjorde betydligt ondare på magen iaf.

Efter ca 2timmar så var den helt klar, gick mycke snabbare än vad jag trodde. Och resultatet blev kanon!
Riktigt fint... Bild kommer att komma lite senare då den läkt lite. Emma var väldigt snäll och hämta mig för att skjutsa mig in till stan. Bjöd henne på lite bensin, så varsågod för det :D

På kvällen blev det film hos Agge, 300, och hon bjöd på en alveon också, tack tack.
Nu ska jag fika lite och se Entourage, imorgon blir det att inhandla Bepan så jag kan smörja in tattoon, sen jobba natt!

Natti natti.. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0