Tvätt dag

Tjao.

Blev väckt igår av en viss Agge/Emma för att dom ville ha ner mig på stan, men icket jag skulle fan sova
.
Så somnade om och vaknade vid 14:30 av att dom ville ha ner mig igen...
Jag tog min tid och vid 16 så gjorde jag slag i saken.

Gick förbi Cykel Nisse för att han skulle få fixa min cykel, men han hade fullbokat fram till 7e augusti.
Så jag sa åt han att ge mig nå verktyg så kan jag lösa det där själv.
Sagt och gjort, så fick jag låna några verktyg och fixade min cykel på 5min.
Cyklade ner till stan för att möta upp Agge eftersom Emma dragit hem...

Vi gick på Weynes Coffee eftersom jag skulle bjuda Agge på en kaffe. Hon fick den största som fanns, var typ en halv liter kaffe :P haha.
Själv tog man en macka å en cola, satt där ute och käkade och sedan kom en jävla fågel och sket på min byxa! Hatar fåglar!
Emma kom tillbaka runt 16:30 och tog sig en latte ;)
Efter ett tag skildes vi åt och jag trog på hemköp, köpte 2st 6-pack och lite mat för att sedan dra till Jonas.
Vi lirade xbox, chillade, och drack lite öl. Trevligt, trevligt.

Han skulle gå och lägga sig för han skulle upp tidigt så jag ringde Agge vid typ.... 23(?) och fråga om hon ville baka å se film, det ville hon.

Så jag cyklade dit och vi gjorde en smarrig kladdkaka (vi skulle dock tagit ut den när vi först trodde), saknade lite kladd men var helt ok ändå. Vi såg Kopps och käka kladdkaka, sen drog ja hem å sooooov

Idag vakna jag vid 11, fast besluten om att jag skulle upp. Tvungen att köpa tvättmedel eftersom det jag hade var sääääämst. Så jag pallrade mig till Coop och handlade lite. Nu sitter jag här med några korvmackor och har precis slängt in tvätt i tvätten. Har bokat tid från 11-17 så nu jävlar ska tvättas!
Träning ikväll sen efter det blire jobb....

Ha en bra dag, solen är ju framme också ;)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0