Vandraren...

En helg av jobb och trevligt folk är förbi...

Fick gå lite tidigare imorse, och såg på klockan att jag skulle hinna ta den tidigare bussen.
När var ca 150m bort såg jag att bussen åkte iväg.
Då la ja benen på ryggen och löpte upp till sjukhuset för att hinna ifatt den och ta den där uppe.
När jag kommer upp till sjukhuset och är ca 20m från bussen så drar den iväg...

Det är 25min till näst buss går... Jag bestämmer mig för att vandra in mot stan istället.

Resultatet blev att jag tog mig in till stan före bussen, sen var det lite skönt med en morgon vandring :P
Nu när jag ändå gått en jävla bit så tänkte jag att det var liga bra att gå förbi Agge, dock sov ju hon så man kunde ju inte gå in på någon frukost eller så! Hämtade iaf min cykel och sedan for jag på ICA och tänkte handla lite.

Medges EJ, stod det när jag skulle betala.... Less, less... Men jag löste det iaf, betala lite cash å lite på kortet så gick de bra.
Kom hem vid 8 så jag kom hem ungefär samma tid som jag skulle kommit hem om jag tagit bussen. Och då hann jag ändå handla också :)
Så det blev ju lyckat iaf, nu ska jag nog fika lite sen blir det att sova!

Annars har helgen varit bra, hängt med Emmiz (mamma), Angelica (GOgumman), Jens (farfar). Sätt film och massa annat trevligt. Tack tack.

Nu ska jag sluka nån denniskorv, HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0