Zombie

Igår jobbade jag natten, och då sa jag när det regnade som mest.. "Bara det är sol när jag ska spela match vid 10"
Och det var sol, och har varit sol större delen av dagen, helt ok väder om man ser på vad som vi har haft :P
Gick av passer vid 07:00 och sedan kom jag hem runt 07:30, för att sedan försöka sova..
Gick inte så bra... Vet inte riktigt när ja somna men det tog tid kan ja lova.

Klockan ringde vid 09:00 för då skulle jag upp.. Jag skulle nämligen spela fotbollsmatch med Granlo/Stockvik.
Träningsmatch, så blev inte att sova mycket.
Matchen gick sådär, spelade väll 35min eller så, mittmitt blev det... Kände mig lite lost på den posititionen.
Forward ska det vara, men det gick väll okej.. Har ju inte rört en boll på länge så.

Just nu sitter jag och väntar på att Dennis ska ta sig hit så vi kan käka pizza!
Sen ska jag iväg till jobbet..... Inte alls laddad, kommer gå Zombie mode ikväll.
bara sovit 1 timme.... Ja vi får se hur det går.

Sen har jag pratat med Agge ang lägenhet, hon ska fixa större. Så vi får hoppas att det går bra att jag tar över hennes då.
Vore helt perfekt, riktigt nära till stan, närmare än vad jag har just nu, så... Man ska inte klaga.
Närmare, större yta och lite dyrare.

Jobb helg check
Lön tisdag check
Zombie mode on check

Sliten krigare and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0