Bra helg

Då börjar ledigheten närma sig sitt slut.
Imorgon går bussen ner till Sundsvall (08:05).
Sen ska jag jobba natten....

Side note **
Massör kanske man ska bli, eller iaf börja ta betalt...
Har fått agera massör lite i helgen, och shit... Jag är fan grym alltså ;)
Ska du ha bättre så får du nästan åka till en "riktig" massör.
Är jag inte grym så säg, det kan folket intyga på ;P
***

Helgen har varit bra, rolig, trevlig och allt där till.
Träffat många sköna människor.
Fredagen var kanon kul, har som redan skrivit om den så behövs ju inte igen.
Lördag blev en chill dag, var lite med Jens vi drog och hyrde en film "RocknRolla"
faktiskt en bra film, handla väll om nå maffia aktigt  å sådant.
Sen blev kvällen bara chill, med tv, såg på Rocky.

Söndag var det bra väder, Jensa ringde och vi lämna tillbaka filmen,
sen for vi hem å spelade Wii Sports, jag vann i ALLA grenarna (Bowling, Tennis, Boxning, Golf, Baseball)
dock var det vääääldigt gämt i allt, det var bara någon enstaka poängs skillnad.
Men det är ju vinna som räknas ;)
Vi drog och spelade lite fotboll när vi var klara, och sen var det mat.

Grillat och gooood sallad, dock fick jag inte i mig så mycket då jag hade lite ont i magen.
For till Jens och såg fotbollen, sedan hem och käkade igen. Denna gång gick det bättre.

Nu ska jag sova strax så man orkar med att kliva upp till bussen imorgon.
Sov gott..

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0