En måndag

Tog mig upp vid 11 ungefär.
Sedan käka jag lite och spelade UFC, gick ba bra.
Blev less efter några timmars spelande och bestämde mig för att dra ut och springa.
Sagt och gjort så sprang jag längst strandpromenaden och träffade på Robin som också sprang.

Efter turen så blev det hem och käka, ringde Jens och vi skulle dra ner till stan.
Tog en promenix till stan för vi tänkte fika, vi kom ner och tänkte att vi skulle gå på bio.
Så vi fixade biljetter till Terminator sen gick vi och drack lite kaffe.

21:00 var det bio och ja va ska vi säga. Måste säga att filmen inte imponerade super mycket.
Dom gamla är mycket bättre tycker jag. Mer värd att ladda ner än att se på bio. Spara 100kr.

När den var slut så vandrade vi hem och nu sitter jag här.
Är otroligt störd på att jag ännu INTE har fått mitt schema..... Fattar inte vad som är fel.
Har ringt och kollat men det ska va postat. Kommer det inte imorgon så får jag ringa igen.
Det skulle va skickat i torsdags/fredags så borde ju ha kommit idag.

Tomorrow will tell!
Sova på ett tag kanske..... Ska klippa lite gräs imorgon sen ser vi va som händer.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0