Ensam är stark...

Då var man nere i Sundsvall igen då, flyttat in i lägenheten och så.
Kunde väll börjat bättre, men det känns mycke bättre nu, tack...

Hur som haver åkte ner med min kära mor, packade in...
Sen for vi och handlade, tänker inte säga vad notan gick på, men billigt vare inte ;)

Imorgon ska jag på genomgång på jobbet, sen ska jag jobba natt onsdag och torsdag om ja inte minns fel.
Ska fixa schemat imorgon också eftersom jag INTE fick det, pga posten och allt sånt där skit. Men men...

Får se om Hultsfred blir av, beror på jobb och så.. Sen är det ju tattoo om inte allt för länge.
Fick en liten spons av en viss person förut, som kommer att användas. Tack ska du ha.

Nu blir det väll att sova snart antar jag...
Hare bra, ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0