Heja Sverige!

Började morgonen med lite träning, armhävningar och situps.
Sedan blev det att kolla lite TV och efter det sortera min papperspärm :P
Jävla massa skit....

Nu håller jag på att testa mina nya skor.
Väntar på att maten ska bli klar...
Funderar på om man ska börja grunda snart, inflyttningsfest ikväll hos Acke.
Blir att vara där, se fotbollen sen efter det får vi se hur det blir.
Heja Sverige!

Det är ju nationaldag idag.... Känns inte som det, sveriges narionaldag är fan sämst.
Midsommar är mer nationaldag än vad denna dag någonsin kommer bli.
Varför är det inte lite mer som  i typ ... Norge? Där vågar dom iaf fira och är jävligt stolta över sin nationaldag.
Firar man den i Sverige så är man nationalist och allt vad man nu är.... Varför är det så?
Nu säger jag inte att ingen firar, men det är inte ett jävla hålligång iaf, vilket är lite tråkigt.

Men, men, tagga igång med lite musik så skare nog funka det här.

Three Days Grace (varje jävla låt! Så bra är dom!)
Day 'n' Night Crookers Remix
Sasha Dith - Russian Girls
The Streets
Gorillaz - Feel Good Inc.
IAM - Petit Frère



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0