Märkt

I tisdags blev jag märkt av stekpannan,
vet inte om den ville hämnas på mig för att jag inte diskat den noga eller vad det var.
Men han blev sur och brände till mig när jag hade tänkt att skölja av honom,
efter att jag lagat lite köttbullar.
Resultatet av hans dåd blev som följde ett brännmärke,
ser nästan ut som ena halvan av "No Fear" loggan.

        
No Fear logo.                           Burn burn


Igår var det som en blåsa med lite fyllning, dock så spräcktes den när jag låg och sov.
Men men, det svider lite och bränner lite. Får väll se hur länge det stannar där...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jobbar på en plantskola, plockar bland annat kottar från träden på hösten/vintern.. lite små kul sådära. Dock så vill jag börja plugga men det stora problemet sitter i vad. Håller du hus och vad sysselsätter du dig med då? :-)

2009-06-25 @ 20:17:36
URL: http://emmaholmvall.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, nja inte kottdjur direkt. Plockar in kottar och sen så av fröna som finns i blir det nya träd. Fast den säsongen har inte börjat än. Kommer du från Sundsvall eller är du iflyttad? tänkte på att du bor i en studentlägenhet. Idag blir det fest för fulla muggar, sen så ska jag väl bara slappa lörd-sön i solen.. själv då? :-)

2009-06-26 @ 15:58:50
URL: http://emmaholmvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0