Pooosten

Var är mina breeeev.... Vet iaf när jag ska jobba första natten, eftersom jag ringde.
Ringde till posten men fick inte ut så mycket, dom bad mig ringa igen imorgon.
Om det inte står mitt efternamn på dörren så postar dom tydligen inte,
och jag hade inte blivit överskriven än heller.... Så det fixade dom.
Så posten kanske eftersändes ner till Sundsvall igen....

Men ska ringa imorgon igen och se vad dom säger...


Idag har jag klippt gräs, varit ute och sprungit samt hängt med Jens.
Blev att se Role Models, helt ok film.

Nu vet ja inte va man ska hitta på, tiden går som sakta och känner mig allmänt less på allt bara...
Speciellt eftersom man inte får dom viktiga breven man ska ha, men man får skitbrev tydligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0