Pussas med plastdockor...

Kom hem från jobbet nyss, varit på introduktion.
Pussats med en plastdocka och gick igenom HLR.
Sedan fick jag ÄNTLIGEN mitt schema :P
Ska jobba 28 dagar, 280timmar. Natt hela tiden.

Ska dock bara jobba fram till den 11e augusti, vilket är lite tråkigt. Trodde det skulle vara längre.
Men får göra det bästa av situationen.
Och pga att det blev såhär så blir det inge Hultsfred :( :(
Det är riktigt tråkigt,
kommer missa 5 nätter om jag drar till hultsfred = en hel del pengar.
Sen gör man av med en hel del pengar på Hultsfred också.
Så då blev valet att skita i det, tyvärr... Extremt tråkigt.
Det blir att sälja biljetten och tjäna en tusing eller så.
Vi får se hur det blir nästa år, då måste det fan blir av iaf!

Just nu är jag lite hungrig, jag + frukost = inte alls sant. Funkar fan inte att äta frukost direkt på morgonen.
Tur jag jobbar natt då :). Men ska kanske äta en bit sen kanske dra på gymmet.
Imorgon jobbar jag natt.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: elin (du vet hon från hultsfred 08 & alanya)

triiiist att det inte blir hultsfred! jag ska förhoppningsvis köpa en biljett så om du inte har nån att sälja till kan det ju vara en idé.

2009-06-16 @ 23:17:53
URL: http://ettstyckeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0