Sommar... Sol ?

Var är värmen!? Det är ruggit kallt ute just nu... Ska man behöva ta fram vinterjackan igen?
Är nästan sugen för det är så kallt.
Var ju riktigt nice för ett tag sedan och vad hände med det då?
Hört att det ska bli bra väder igen snart, får hoppas det stämmer.

Igår på innebandyn gick min kära curve av... Inte så bra, då det är den klubban jag spelar med.
Så var väll inte smartast att ta den klubban. Men men, shit happens. Blir jag kvar nere i Sundsvall så ska jag införskaffa 4 nya klubbor så det löser sig säkerligen.

Hockeyn gick ju inge vidare heller, Detroit förlorade med 4-2, nu står det 2-2 i matcher.
Vi gav upp efter 2 perioder och sov istället. Sedan idag blev det att gå ner på stan.
Köpte ett par springskor så nu har jag ett nytt par. Sköna var dom.
Sen blev det systemet och inhandla några Red Stripes.

Ikväll ska jag dra till Psson och lira lite Xbox så får vi se hur länge det pågår :)

Ha en bra helg/kväll osv.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0