Tandläkare

Igår var det innebandy träning och löpning sen jobb.
Vi började med att löpa i 35min, jag hade ont i kroppen som fan eftersom jag hade varit på gymmet dagen innan och kört ben. Kanske inte det smartaste :P
Sen körde vi innebandy och det var riktigt kul, man märker dock att man tappat bollkontroll, men det löser sig.

Efter träningen for jag och jobbade natt, det gick bra. Var lugnt på avdelningen.
Kom hem runt 8:00 gick och la mig för att sedan dra till tandläkaren vid 14:40.

Jag lyckas verkligen alltid få en tandläkare som inte är så bra på svenska. Sedan att dom har en mask över munnen gör det inte lättare att försöka förstå. Ibland får man bara chansa på vad dom säger, men det gick ju bra iaf.
Hade bra tänder, 1 början till hål som vi skulle fixa. Men annars såg allt bra ut. Borstade bra etc.
Så jag ska få hamna i grupp 2 i nästa avtal (ungefär 540kr per år) så det är ju riktigt bra faktiskt.

Efter det drog jag till systembolaget och nu är ja hemma.
Blir vilodag idag, sen är det jobb inatt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0