That's classic

Tjo.

Idag har jag varit på min brors avslutning (den minsta av dom), trevligt men kyrkan vi va i var verkligen inte byggd för så mycket folk.
Sedan har jag tagit det lugnt, blev UFC Champion ;)
Älgkött till middag åt fööör mycket, ont i magen, men gott vare.

På kvällen var jag med Jens det blev bio igen, Backsmälla!
Fan riktigt rolig film, "That's classic" var ett citat som sas mycket.
Helt klart sevärd film! Skulle kunna se denna igen på bio till och med.

Ska väll sova snart, men blir väll troligt inte så, blev sugen på att se film :P
Imorgon ska jag och Anton hjälpa padre med sjösättning av båt.
Sen får vi se vad som händer... Kanske spel med Psson igen, vi får se.

BTW, har fått ett av dom viktiga breven, nyckeln till lägenhet.
Så det är ju bra, dock inget schema, tur jag vet första dagen iaf, så får jag väll fixa schema då.
Natt hela sommaren fick jag höra, så blir några lediga dagar också.

Vi hörs å syns (kanske)
xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0