Träna

Idag har jag målat tak igen, andra varvet.
Blåste som satan så var lite ostadigt att stå på taket, men det löste sig.

I tisdags var jag och sprang med Robin, 5km och blir kanske 5-6km på fredag också.
Ikväll ska jag lira innebandy med the gang så får vi se hur det går, och efter det ska jag och Robin se nattens NHL match.
02:00 börjar den, och Detroit ska vinna! Heja heja.

Har kört situps / armhävningar nu i några dagar, får se om det ger något...
När jag kommer ner till Sundsvall igen så får jag nog ta och utnyttja gymkortet.
Sen måste jag väll tänkta liiite på vad jag äter, men inte super duper seriöst kanske.
Får kanske ta och tala med Mr Backlund som kan sina grejer ;D

Har fortfarande inte fått mitt schema börjar bli lite irriterad nu, och dom svarade inte när jag ringde idag.
Så kommer det inte imorgon så får jag ringa igen.
Sedan snackade jag med innebandy tränaren och vi skulle kolla upp lägenhet för framtiden.
Så efter sommaren får vi se om det blir Sundsvall eller Umeå, allt beror på vissa saker som skola och så.

Men nu ska jag ta och byta om, ha det bra....

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0