Uselt

Uselt, uselt av Sverige igår. Riktigt dåliga var dom.
Behöver väll inte säga så mycket alla vet vad jag pratar om iaf.
En rolig sak dock, när man inte fick se Sveriges straff...
Då sa jag "Imorgon kommer det stå på aftonbladet.... "Tittarna rasar över att man inte fick se straffen"
Och man läser aftonbladet idag, vad står det? Jo " Tittarna rasar mot TV6:  ”Killen tryckte på fel knapp.."
Haha, aftonbladet är fan sämst... Hatar dom verkligen, och ändå sitter man och klickar sig runt där.

Efter matchen var vi kvar hos Acke och hängde drack lite mer,
sedan drog vi oss ut till TC men jag blev inte där så länge.
Kände att det var bättre att dra hem, för annars skulle det spåra ut.
Gick till MAX och tänkte fixa käk och där träffade jag Abris och Wallan,
vi käkade och sedan drog vi hem.
Kvällen var iaf riktigt kul, med många trevliga människor och ah trevligt. Tack tack.

Idag har jag varit och röstat, det gick väll bra...
Sen köpte jag mig en ananas, riiiiiktigt gott med färsk ananas dagen efter en supar kväll.
Dock får man en liten stickig kännsla i munnen efter att ha ätit färsk ananas.

Nu ska jag käka snart, sen får vi se vad kvällen bjuder på.
Detroit vann iaf med 5-0 KROSSADE Pittsburgh, 1 match till nu! Lets win the CUP!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0