värme!

Fick sova iaf 6 timmar.... Inte speciellt mycket, och det kanske förklarar varför jag satt och nickade till hela passet.
Jobbade från 7-15 inne i stan, satt "parkeringsvakt" eller vad man ska kalla det,
kollade så bilar inte körde in till en parkering där dom inte fick stå iaf.
Ett föreningsjobb till innebandyn, var rätt slappt, lite för slappt... Hade som ingen stol att sitta i heller så blev jobbigt.
Så man stod i solen och grillades, kom någon bil då och då.. Men det var inte alls mycket.
Tiden gick i snigelfart och less var man, hade man tjänat pengar själv på det så hade de varit nice.
Men så var ju inte fallet nu.

När jag var färdig så gick jag in mot stan stötte på Hampus och gick runt med han å Paula lite.
Blev systemet och inhandla lite öl, 4xRed Stripe, 4xCorona, 2xMiller.
Fick ett samtal från jobbet och dom ville jag skulle börja tidigare imorgon, hela 4½ timme. Suck..

Så börjar 16:30 istället för 21:15, men det är ju lite extra pengar iaf.
Tror det blir en tidig läggning ikväll med tanke på att det bara blivit 6 timmar på ca48 timmar...

Till helgen är det gatufesten och får väll se hur det är, inte varit på den eller något,
en riktigt dyr fest för skitband må jag iaf säga (runt 300kr per dag). Men vi får se hur det blir.
Jens kommer iaf ner, så då blire röj hur som! :D

Nu ska jag nog fixa lite mat, eller iaf försöka, vi får se hur långt man kommer..... :P

xoxo


Kommentarer
Postat av: jens

skoja inte ;)

2009-07-01 @ 11:09:39
Postat av: Lizz

Låter riktigt najs! hälsa jens.

2009-07-01 @ 14:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0