Främmande

Papa Roach har släppt en ny skiva för ett tag sen, Metamorphosis, måste säga att deras förra skiva var mycket bättre. Jag kunde hitta två låtar på deras nya som var bra. Lifeline och en som var riktigt bra är I Almost Told You That I Loved You.

I hockey vägar så vann Luleå med förkrossande 5-1 mot Frölunda.... Ångrar ni valet nu eller Frölunda?
Berglund gjorde 2 ass också, nice. Får hoppas att det håller i sig så det inte bara var en match.
Luleå mot SM-guld!

Päron på besök, Mamma, Peter och Erik kommer ner till Sundsvall över helgen. Får se vad vi ska hitta på.
Dom ska bo på hotell mitt i stan var rätt billigt fick jag för mig för en helg.

Man kanske ska ta och diska lite eller så.... Ha de.


Just nu: Papa Roach - I Almost Told You That I Loved You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0