Jobb

Ikväll har man jobbat 11:30 - 21:30, har gått bra. Det går som snabbt när man tex kan kolla hockey.
Vi satt och såg Timrå - HV71. Oj oj oj, vilken match och slutet. Vad hände?
Skenan på skridskon går av, jag känner verkligen hur hjälplös man ska vara. Han bara glider iväg och kan inget göra, så gör HV71 mål och det blir en 7e avgörande match. Lite rätt åt Timrå faktiskt som släpper in HV71 i matchen och ger bort segern.

Lite senare var det ju dags för Schlager (vilket jag inte alls tycker om), och det är klart "Snälla, snälla, snälla"  kom långt. Usch vad dålig låt. Men istället vann opera sången som jag verkligen inte trodde skulle vinna. Men vi ser väll hure går.

I fredags så såg jag, Hampus, Roy och Johanna film. Det blev Saw 4 och 5. Sedan var man trött...
Nu sitter jag och gör inget, funderar på om man ska sova. Ska ju jobba 07:00 - 16:00 imorgon så.


Är även riktigt sugen på en snowboard.... Åka lite i backarna och så, någon som är på?


Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0